Wednesday, April 11, 2007

专属天使

我不会怪你对我的伪装
天使在人间是该藏好翅膀
人们愚蠢鲁莽而你纤细善良
怎能让你为了我被碰伤
小小的手掌厚厚的温暖
你总能平复我不安的夜晚
不敢想的梦想透过你的眼光
我才看见它原来在前方
没有谁能把你抢离我身旁
你是我的专属天使
唯我能独占
没有谁能取代你在我心上
拥有一个专属天使
我哪里还需要别的愿望
小小的手掌大大的力量
我一定也会像你一样飞翔
你想去的地方就是我的方向
有我保护笑容尽管灿烂
wo要不是你出现
我一定还在沉睡
oh绝望的以为生命只有黑夜
wo……
woo……

3 comments:

Anonymous said...

wat the.... u 吃饱没事做啊!!!!but 不怪你 bcos dis song is really too nice liao, haha....so free ah u, come find me lar, i vr boring ah!! juz say nia la, if u wan come, come v ahyunn, if not, dont come, haha.....XP
dis saturday jsc got sport day, wan go ma, at d new stadium, i sure will go n c lo,bcos not held at jsc liao ma,but donno dat 闪亮三姐妹 let me go in boh... aiya, 4get le, one din do le juz left 2....^^

0x1 said...

hehe...i'll try and c first lo~^^ will contact u later wether want to go or not...



p/s: i lk it too~

Martian said...

go ah piao blog, the jit sin bio one link,got write about the sports day