Saturday, May 26, 2007

Leaving离开

要走了。Matriculation的上诉,我得到了。被派去Kedah。29号就要走了。。一切都在今天内知道。要做的准备很多。。要买的东西也很多。。。改变的也很多。。心理的调适也需要很多。。放不下的。。。更多。嗯。。怎么说。。不是不想去。。只是会有点不舍。。对你、对他(她)、对我,都放不下。。时间的确是不太长,只是会担心,会害怕,会牵挂。。可能。。这一次的离开。。我真的什么都做不到。。时间真的不多。。我只想让你知道。。我也不想要在这么狼狈的情况下走。。有很多事没做到。。有很多事也许一直都做不到。。可能是不敢。。可能是不想。。可能是不能。。。
“离开是否是离开?再见是否会再见?”

1 comment:

Anonymous said...

Well, same thing when I left but not much time for me to think about it though...

Everything moves too fast at that time. What I only manage to do on the New Year eve is to SMS you all lo~~

Will get used to it d, and I can tell you, it's a pretty wonderful feeling when you look back at the first time at a new place, the feeling of thinking of BM always. Cheers and happy always lo~~

-Yee Piao-